
– забезпечення готовності до проведення заходів щодо захисту дітей та працівників ЗДО при будь – яких надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру;
– поліпшення в дошкільному закладі якості освітнього процесу з дітьми з питань особистої безпеки і захисту життя в надзвичайних ситуаціях;
– удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників дошкільної установи із питань захисту і дій в умовах надзвичайних ситуацій;
– пропаганда кращого педагогічного досвіду з проблем виховання і організації заходів щодо попередження і реагування на надзвичайні ситуації.
Метою проведення є:
1.закріплення в дітей умінь, навиків щодо збереження та захисту здоров’я і життя під час надзвичайних ситуацій, користування засобами індивідуального і колективного захисту, надання першої медичної само- і взаємодопомоги;
2.практичне відпрацювання педагогічним і обслуговуючим персоналом навчального закладу дій за планом реагування на надзвичайні ситуації;
3.формування і розвиток у дошкільників та працівників закладу морально-психологічних властивостей, мужності, витримки, ініціативи, взаємної виручки під час небезпеки.
Дошкільний вік – період вбирання і накопичення знань. Успішному виконанню цієї важливої життєвої функції сприяють характерні здібності дітей цього віку: підвищена сприйнятливість, вразливість, наївно-ігрове ставлення. І тут важлива роль педагога, який вводить дитину в соціальний світ. Діти – найменш захищена частина суспільства. Опинившись в епіцентрі екстремальних подій, вони не завжди вміють і знають як діяти в несприятливих умовах, що часто приводить до невтішних наслідків. Захист дитини від реально існуючої фізичної загрози має досить чіткі риси. Обов’язок кожного дорослого – вберегти дитину від усіх негараздів, які можуть з’явитися на шляху маленького громадянина нашої держави.
Немає коментарів:
Дописати коментар